loading...
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان
محمد مهرابی بازدید : 16 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan/Javahir-Sokay.jpgمهاجم آلبانیایی تیم فوتبال سپاهان با رهایی از بند مصدومیت چند روزی است به تمرینات این تیم اصفهانی بازگشته است. در شرایطی که انتظار می‌رفت سوکای مقابل صبای قم حداقل برای دقایقی به میدان برود اما او معتقد است شرایطش برای بازی کردن فراهم نیست.

جواهیر سوکای در خصوص آخرین وضعیت خود به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با وجود اینکه برای بازگشت به میدان خیلی تلاش کردم اما هنوز قادر به بازی کردن برای سپاهان نیستم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان افزود: برای بازی کردن هنوز ترس دارم، چون مدتی نسبتاً طولانی از میادین دور بودم. فکر می‌کنم تا یک ماه دیگر قادر به بازی کردن باشم.

وی در خاتمه تصریح کرد: از اینکه نمی توانم بازی کنم خیلی افسوس می‌خورم، چون واقعاً دوست داشتم مقابل صبا بازی کنم اما به دلایلی که گفتم قادر نیستم برای سپاهان به میدان بروم.

این در حالی است که محرم نویدکیا نیز کماکان به فیزیوتراپی می‌پردازد و فعلاً شرایطش برای بازگشت به میادین فراهم نیست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نتیجه دیدار سپاهان-صبا:
    نتایج اخیر تیم
    سپاهان 0-0 استقلال
    سپاهان 0-0 گسترش فولاد
    تراکتورسازی 1-2 سپاهان
    سپاهان 3-0 فجرسپاسی






    سپاهان ۳–۰ فجرسپاسی

      تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰/۳ 
      گلزنان: شریفی۲-ع.کریمی 
      ورزشگاه: فولادشهر 
      داور: البرز حاجی‌پور


    جدول لیگ برتر (شش تیم اول)
     رتبهتيمبازیتفاضلامتياز
    1پرسپولیس2015+39
    2استقلال209+38
    3نفت تهران2011+37
    4فولاد206+36
    5تراکتورسازی2010+34
    6سپاهان2010+33
    جدول گلزنان سپاهان-ليگ برتر
    بازيک
    بازيکنگل زده
    محمد غلامی۵
    هادی عقیلی
    امید ابراهیمی
    مهدی شریفی
    ۳
    رادومیر جالوویچ
    احسان حاج‌صفی
    ۲
    علی حمودی
    آرش افشین
    امین جهان‌عالیان
    علی کریمی
    ۱
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 834